Thursday 14 June 2012

New Blog ! (testing)

Assalamualaikum.


Saadah Razak = saadahrazak.blogspot.com



Header lebih ni, ambik lahh ;p



Semangat gilaa aku buatkan blog ni untuk kau weh. Sorry la sebab biru dia tak berapa 'biru' sangat. kehkeh nanti nak tanya apa-apa tanya je akuu weh ! kalau tak pueh hati nak suruh aku tukar apa-apa pun, cakap je tau ! Hahahaha.


Lepas ni kau wajib update cerita pasal kau. Aku nak tauuu ! Haha nanti kau cerita ah pasal USIM ke, life budak degree ke eceyhh. Nak cerita pasal MUET pun boleh weh. Aku kan belum ambik MUET lagi ?? Hehe post je apa-apa punnn. Aku tetap baca :)


Oh ya, aku dah 'tolong' kau follow blog aku, muna, eton, timah, alin, rai, mimie, izzah zahid, aimi amalina  dengan blog kelas sina . Muahaha jangan risau, aku dah follow pun blog kau. Follower first beb ! *bangga kejap*. Cuba tengok dekat sidebar tu ?? kau nampak tak pic fantastic 9 tuu ?? wink wink aku saje je bubuh tuuu. Nostalgia kot ! haha lepas tu dekat header kau yg dekat atas tu kan, nampak tak bunga kaler pink dengan biru ?? haa biru tu kau, pink tu aku ! saje nak suruh kau ingat akuu ;p  Hahahaha ape lagi eh, hmmm chatbox kat tepi tu pun aku saje bubuh jugak. Sebab senang aku nak 'conteng-conteng' kunun jerit nama kau dekat situ. 



Last, ni je lah yg aku mampu buat untuk kau.




Sincerely : Suhaila Halim ;)


p/s : jangan lupa delete entry ni ! maluuu aku weyy ! Harhar


ok,bye !


Thank you for reading this :)

1 comment:

Unknown said...

sue : aku taknak padam . kenangan beb . HAHA tengs hadiah kan aku blog cantek nyh . :)